Suka Cerita Bff-Inspiration?Silalah LIKE!

Wednesday, June 12, 2013

mY 1st EnTry...PeNGhaRgAan..



aSSaLaMuaLaiKuM


salam semua! baru lah aku berkesempatan untuk membuat entry pertama untuk
blog yang baru ini...maaf kerana aku seorang blogger yang amatur & still bertatih lagi dalam bidang penulisan.. tolong beri tunjuk ajar(tunduk hormat Jepun)..*wink* 
awal2 lagi dah diceritakan tentang kenapa wujudnya blog sharing ni kan?
so, tak perlu lah aku nak cerita panjang lebar lagi..

dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada SIL, Fyda Adim kerana 
beliau yang mencadangkan untuk mewujudkan blog ini..juga kepada orang yang kuanggap seperti adikku, Myra Mokhtar, kerana sudi melayan perangai x bape nak cantek aku (jangan terbayang2kan perilaku aku yang lampau itu..bhahaha) and thanks 2 both of u sebab terima aku sebagai sahabat...

disini juga aku nak minta maaf bebanyak kalau entry dari saya kurang disebabkan kekangan masa 
untuk menyiapkan Master aku.. akan ku cuba sedaya mungkin untuk menulis dengan banyaknya & mengikuti jejak langkah hobi korg...

last but not least, terima kasih pada semua pembaca kerana sudi berkunjung ke blog kami..
aku suka tgk blog ni sebab penuh kehijauan..tenang je rasa(tapi hati x tenang sebab banyak keje..)*sambil hantuk2 kepala ke meja*


#it's true!!


*N.F.A*(maaf sebab saya suke purple&blue)
maafkan aku penunggu gua..hihi



2 comments:

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen Anda..Sila Berkunjung Lagi Ke Blog Ini